Subject: FW: [SUSPECTED SPAM] Audiovisuaalse teose ja teose helisalvestise isiklikeks vajadusteks kasutamise kompenseerimiseks tasu maksmise kord, salvestusseadmete ja -kandjate loetelu ja nendelt kogutava tasu määrad ning kultuuri- ja teadusprojektide finantseeri
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 3 Feb 2025 09:13:31 +0200

From: Margit Düüna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 31, 2025 8:32 PM
To: Justiits- ja Digiministeerium <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kärt Nemvalts - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: [SUSPECTED SPAM] Audiovisuaalse teose ja teose helisalvestise 
isiklikeks vajadusteks kasutamise kompenseerimiseks tasu maksmise kord, 
salvestusseadmete ja -kandjate loetelu ja nendelt kogutava tasu määrad ning 
kultuuri- ja teadusprojektide finantseerim...

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitan Audiovisuaalse teose ja teose helisalvestise isiklikeks vajadusteks 
kasutamise kompenseerimiseks tasu maksmise kord, salvestusseadmete 
ja -kandjate loetelu ja nendelt kogutava tasu määrad ning kultuuri- ja 
teadusprojektide finantseerimiseks toetuse allkirjastatud taotluse, lisatud 
manusesse,

Lugupidamisega

Margit Düüna